fbpx
Borska 18, 18000 Niš

Plaćanje

VAŠU PORUDŽBINU MOŽETE PLATITI JEDNOKRATNO, DO 6 RATA ILI PO PRIJEMU POŠILJKE.

1. PLAĆANJE GOTOVINOM PO PRIJEMU POŠILJKE

Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućava da iznos porudžbine podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom.

Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu pošiljke donosi u vremenskom periodu od  8 do 17 h radnim danima I subotom do 14 h.. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.

CENA DOSTAVE:

Cena dostave iznosi 300 RSD

2. PLAĆANJE VIRMANOM

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji treba uplatiti vrednost porudžbine. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili na način na koji inače plaćate svoje račune – putembanke, pošte ili slično.

Po primljenoj uplati, počećemo s obradom Vaše porudžbine. Kako se datumi izrade porudžbine i prijema uplate mogu razlikovati, moguće je pomeranje datuma isporuke.

3. PLAĆANJE KARTICAMA (USKORO DOSTUPNO)

Jednokratno plaćanje ili plaćanje na rate platnim karticama:

– American Express®

– MasterCard®

– Maestro®

– Visa®

– DinaCard®

 

4. REKLAMACIJE ROBE

Poštovani potrošači, kupljenu našu robu koja nije saobrazna možete reklamirati na našoj internet stranici www.salcura.rs putem mail-a prodaja@salcura.rs ili telefona  018 415-0-999.

Navedenu reklamaciju možete podneti uz račun o kupovini.Vaša reklamacija biće zavedena u knjizi primljenih reklamacija koju vodimo za našu internet prodaju.

O prijemu reklamacije bićete blagovremeno obavešteni pod kojim je brojem zavedana Vaša reklamacija.

Po prijemu reklamacionog zahteva bićete bez odlaganja , a u roku od 8 dana obavešteni u pisanom ili elektronskom obliku , o odluci o relamaciji.Ukoliko Vaša reklamacija bude prihvaćena ista će se rešiti u roku od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije u skladu sa odlukom i predlogom navedenim u odluci reklmacije.

Ukoliko prihvaćenu reklamaciju iz objektivnih razloga ne možemo sprovesti u roku koji je dogovoren, obavestićemo Vas o prouženju roka iz razloga što nam je potrebna Vaša saglasnost radi produženja istog.

Nemogućnost da dostavite ambalažu robe, ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje i otklanjanja nesaobraznosti reklamirane robe.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte putem mail-a info@salcura.rs ili telefona 018 415-0-999.

Obrazac za reklamaciju mozete preuzeti ovde.

Izvod iz zakona o zaštiti potrošača ovde

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija

 

5. POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA

Kupac/Potrošač po Zakonu o zaštiti potrošača ima rok od 14 dana od preuzimanja robe da se predomisli i odustane od kupovine a da pritom ne mora ni da odgovori zašto. Kupac/Potrošač robu može da vratiti samo uz RAČUN i nije u obavezi da navodi razlog vraćanja ,naravno ukoliko kupac to želi može navesti razlog vraćanja robe. Ako kupac/potrošač u navedenom roku ne želi da zadrži robu, može da izjavi odustanak bez negativnih posledica, odnosno samo uz pokrivanje troškova vraćanja/transporta robe.

Trgovac (GWT-SHOP D.o.o.) je u tom slučaju dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema paketa.Trgovac u pošiljci uz račun takođe šalje i  obrazac za odustanak, a dužan je i da  objasni svu proceduru Kupcu/Potrošaću.

U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac.

Ukoliko se opredelite da zamenite poručeni artikal, takođe snosite direktne troškove dostave (300 RSD), i dostavu artikla koji se vraća Vama nazad (300 RSD).

Ukoliko se odlučite za zamenu  artikla u roku od 7 radnih dana od dana prijema vraćenog artikla biće Vam poslat drugi artikal.

Obrazac za odustanak od kupovine možete preuzeti OVDE

Obrazac za zamenu možete preuzeti ovde.

Izvod iz zakona o zaštiti potrošača ovde

 

Sigurnost online kupovine garantiraju: